Съществуват основни мистически съвършенства: на санскрит тези съвършенства се наричатн сидхи. В келтския фолклор има много живи същества, които притежават някакви съвършенства – те също се наричат при тах сидхя – тоест живи същества, които притежават необикновени сенсорни способности.
Анима сидха – анима означава да станеш по-малък от най-малкия – възможност да станеш малък. Това качество се нарича мащабиране, тоест човекът може да изменя своите мащаби при определен процес. Човек може да се смали до размера на атома. Всеки някога е владеел тази способност. Оттам имаме това чувство – помните като малки как казвахме : „да можех да стана такъв мъничък и да премина там”. Ако човек не е имал тези способности в миналото, ако те не са заложени в него, той не може даже да си помисли така. Тоест даже импулсът, който ни позволява да мислим за това, че можем да станем малки, това е подсъзнателен опит. Душата винаги има памет. И като подсъзнание тази памет се изтръгва оттам, но тялото вече не е същото – то вече е лишено от тези способности, затова само в паметта остава желанието. Желанието да действаме така, но ние не можем да действаме така. По същия начин човекът без крака казва „да можех сега да потичам” – той е на инвалидна количка и това остава просто негово желание, но някога той е тичал – не се е родил веднага без крака. Способността е загубена, но желанието да дайства така остава. Затова относно всички тези желания, особено нашите детски желания, се описват във ведическата литература и се казва, че човек до 5 години напълно помни всички свои минали сидхи. Всъщност ведическата литература описва, че детето до 5 години помни трите си последни живота – кой е бил, понякога назовава имена, и т.н. и действа все още в миналото. След 5 години махавикая карма влиза в много грубо състояние и детето става нов човек.
Лакхима сидха – означава д астанеш по-лек, по-лек от въздуха – възможност за левитация, антигравитация, тоест, вдигат се, летят, ходят по водата и т.н. – Христос е ходел по водата – това са определени способности, които давмат възможност да измениш гравитационното поле на тялото.
Прапти сидха – това е да си доставиш каквото искаш от там, от където искаш. Сега хората не разбират какво е това материализация – хоп и в ръката на човека се появява каквото иска, но той се сдобива с този предмет посредством тези прапти сидки посредством определени етерни канали на друго място, тоест предметът изчезва от едно място и се появява в ръката му, но ако не знаете за какво става дума ще си мислите, че той е създал този предмет. Не го създава – това е прапси сидхи.
Шитава сидхи – да създадеш нещо или да унищожиш нещо по свое желание. Когато можете да създавате и разрушавате предмети без да ги докосвате – достатъчно е само да мислите за това с помощта на определени вътрешни вибрации – наричат се биджи, тоест вие повтаряте определени мантри, привеждате тялото си в определено вибрационно поле и въздействате. Определените вибрации са свързани със звука – фини звуци и груби звуци. Може би знаете – чукаш по клинена чаша, намираш нотата, след това като кажеш „а-а” – и чашата се разбива на мънички парченца. Всеки предмет може да бъде разрушен посредством звукови вибрации.
Вашитва сидхи – да управляваш всички материални елементи и да подчиняваш своята воля на другите хора. Сега такива екстрасенсорни способности имат екстрасенсите и хипнотизаторите, но тези способности са свързани с кармата на живото същество – затова виждаме как някой излита на половин метър или в най-добрия случай бяга по водата.
Вашитва сидхи – да управляваш всички материални елементи и да подчиняваш на своята воля другите. Възможност да изпълниш всяко свое материално желание или магия – има черна и бяла магия – това е вашитва сидхи.
Камавасията сидхи – тоест по своя воля да възприемаш всякаква форма, тоест превръщане. човек може да се превръща не само в живи същества. Той може да се превръща даже в материални предмети. И всички останки от тези способности са неуправляеми. И те сега получават само страдания то тях – много лекари имат такива описания – това е научно доказано. Причината за това е, че някога такива хора са притежавали тези способности, но са ги използвали неправилно – това е пряко свързано със закона за кармата.
Анима сидха – анима означава да станеш по-малък от най-малкия – възможност да станеш малък. Това качество се нарича мащабиране, тоест човекът може да изменя своите мащаби при определен процес. Човек може да се смали до размера на атома. Всеки някога е владеел тази способност. Оттам имаме това чувство – помните като малки как казвахме : „да можех да стана такъв мъничък и да премина там”. Ако човек не е имал тези способности в миналото, ако те не са заложени в него, той не може даже да си помисли така. Тоест даже импулсът, който ни позволява да мислим за това, че можем да станем малки, това е подсъзнателен опит. Душата винаги има памет. И като подсъзнание тази памет се изтръгва оттам, но тялото вече не е същото – то вече е лишено от тези способности, затова само в паметта остава желанието. Желанието да действаме така, но ние не можем да действаме така. По същия начин човекът без крака казва „да можех сега да потичам” – той е на инвалидна количка и това остава просто негово желание, но някога той е тичал – не се е родил веднага без крака. Способността е загубена, но желанието да дайства така остава. Затова относно всички тези желания, особено нашите детски желания, се описват във ведическата литература и се казва, че човек до 5 години напълно помни всички свои минали сидхи. Всъщност ведическата литература описва, че детето до 5 години помни трите си последни живота – кой е бил, понякога назовава имена, и т.н. и действа все още в миналото. След 5 години махавикая карма влиза в много грубо състояние и детето става нов човек.
Лакхима сидха – означава д астанеш по-лек, по-лек от въздуха – възможност за левитация, антигравитация, тоест, вдигат се, летят, ходят по водата и т.н. – Христос е ходел по водата – това са определени способности, които давмат възможност да измениш гравитационното поле на тялото.
Прапти сидха – това е да си доставиш каквото искаш от там, от където искаш. Сега хората не разбират какво е това материализация – хоп и в ръката на човека се появява каквото иска, но той се сдобива с този предмет посредством тези прапти сидки посредством определени етерни канали на друго място, тоест предметът изчезва от едно място и се появява в ръката му, но ако не знаете за какво става дума ще си мислите, че той е създал този предмет. Не го създава – това е прапси сидхи.
Шитава сидхи – да създадеш нещо или да унищожиш нещо по свое желание. Когато можете да създавате и разрушавате предмети без да ги докосвате – достатъчно е само да мислите за това с помощта на определени вътрешни вибрации – наричат се биджи, тоест вие повтаряте определени мантри, привеждате тялото си в определено вибрационно поле и въздействате. Определените вибрации са свързани със звука – фини звуци и груби звуци. Може би знаете – чукаш по клинена чаша, намираш нотата, след това като кажеш „а-а” – и чашата се разбива на мънички парченца. Всеки предмет може да бъде разрушен посредством звукови вибрации.
Вашитва сидхи – да управляваш всички материални елементи и да подчиняваш своята воля на другите хора. Сега такива екстрасенсорни способности имат екстрасенсите и хипнотизаторите, но тези способности са свързани с кармата на живото същество – затова виждаме как някой излита на половин метър или в най-добрия случай бяга по водата.
Вашитва сидхи – да управляваш всички материални елементи и да подчиняваш на своята воля другите. Възможност да изпълниш всяко свое материално желание или магия – има черна и бяла магия – това е вашитва сидхи.
Камавасията сидхи – тоест по своя воля да възприемаш всякаква форма, тоест превръщане. човек може да се превръща не само в живи същества. Той може да се превръща даже в материални предмети. И всички останки от тези способности са неуправляеми. И те сега получават само страдания то тях – много лекари имат такива описания – това е научно доказано. Причината за това е, че някога такива хора са притежавали тези способности, но са ги използвали неправилно – това е пряко свързано със закона за кармата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар